قیام اقتصادی

اقتصاد مقاومتی از امر تا امل در پی اقدام تا اثر

قیام اقتصادی

اقتصاد مقاومتی از امر تا امل در پی اقدام تا اثر

علم اقتصاد،

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ

علم اقتصاد در زندگی ایرانیان فقط به معنای هزینه و فایده عمومی استفاده میشود، هرچند تعریف ساده و همه فهم نیز ارائه نمی شود. برای اینکه علمی فهمیده شود بهترین راه ورود کاربردی آن علم در زندگی آدم از دوران کودکی و سنین پایین است. برای آنها که مثل من از فهم اقتصادی محروم بوده اند، بهترین راه خواندن کتاب است، در ۱۳۸۷ کتاب مبانی و اصول علم اقتصاد چاپ بوستان کتاب قم و کار مؤسسه آموزش عالی باقرالعلوم است و برایم مفید بود. کتابهای پدر ثروتمند و پدر فقیر از رابرت کیوساکی هم خوب بود. البته با اقتصاد در درس ترجمه متون اقتصادی دوران دانشجویی مترجمی انگلیسی آشنایی نسبی داشتم.

در مورد اقتصاد مقاومتی مهمترین قشر که میتواند آن را شکوفا کند افراد ثروتمند و تولیدکنندگان خرد و کلان هستند. اینها اگر می خواهند در این موضوع مفید باشند باید شخصیت انسانی خود را احیا و تقویت کنند و اول به خود انسانی شان احترام بگذارند آنوقت مسؤولیت شناسی و تعهد بروز می یابند، و کار مقدس و محترم میشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
حاجی محمد نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی